Sunny day - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Sunny day - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Sunny day

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

06 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

It's a beautiful daaaaayy.. the sun is shining.. I feel gooood.. and noooooooooooooooooobody's gonna stop me noow.

Dus. Dat is ongeveer de spirit van vandaag. Het is hier zo'n 17 graden, de deur naar het terras staat lekker open en ik ben twee dagen vrij. Alle ingredienten voor een prima weekend dacht ik zo.
Gister ging daar nog een best leuke dag aan vooraf. 'S ochtends uiteraard weer broodjes gebakken, en om een uur of 10 werd ik aan mijn mouw meegesleurd door een horecapersoon. Toen stond ik ineens achter de bar, met allemaal mensen ervoor.. en 14 bonnetjes. Uhm.. ok? Ok.
Koffie.. ehm koffie.. (draait zich om naar het koffiezetapparaat) ok koffie, hoe komt er koffie uit? Zo.. ok 1 koffie. En toen nog 288 dingen. Dat ging vanzelfsprekend snel en prima! Maar ik heb me wel doodgelachen, en de gasten gelukkig ook. Er is maar 1 kopje gesneuveld.

Ook 's middags begon het zonnetje al flink door te breken en dus was de midgetgolfbaan drukbezet.

Vanochtend lekker boodschappen gedaan en nu lekker in het zonnetje aardbeien eten. Marco op dvd op volume netnietaso en laat maar komen de zon. Ben nu dus ook klaar met typen en ga weer terug naar buiten!

Vanavond zwemmen met de bungalowluitjes en morgen dagje Amsterdam en lunchen met pep.

Motto van vandaag: Zittend in de zon is het leven tres bon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 35767

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: