Alles in de wasjmasjien - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Alles in de wasjmasjien - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Alles in de wasjmasjien

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

01 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Helaas helaas, ik kan u niet meer verblijden met foto's van de mooie omgeving en mijn Koosacties. Mijn vrij nieuwe (lees 1 maand oude) telefoon heeft een ritje gemaakt in de wasmachine. En duitse wasmachines, of eigenlijk wasmachines in het algemeen, gaan niet heel netjes om met telefoons. Ik heb 'm dood moeten verklaren en dus ben ik fotoloos.

Vandaag was een enorm enerverende dag. Ik heb mijn beginnersdiploma receptie gehaald en ben ook bezig geweest met het voorbereiden van pasen. Morgen mag ik weer assisteren achter de receptie als er 1300 man aankomen op het park. Hopen dat het droog blijft het weekend als we allemaal activiteiten met de kindjes hebben buiten. Het zou lullig zijn als de geverfde eieren verstopt worden en door de regen niet meer geverfd zijn als ze gevonden worden.

Verder heb ik me vrij rustig gehouden vandaag, ondanks dat het 1 april is. Ook op het hoofdkantoor is het vrij rustig deze week. Iedereen draait nu zo ongeveer in alle afdelingen mee. Gelukkig zijn er dit weekend wel een paar proarbeiters (waarvan ik het nederlandse woord niet meer weet) dus ik hoop dat die volgende week gelijk beginnen. Zaterdag komt er ook eentje voor de supermarkt; eureka. Tijd voor stageopdrachten enzo is er de komende week dus eigenlijk niet, maar ja, dat is dan even niet anders.

En als dat allemaal gezegd is dan gaat het eigenlijk best goed hier. Ik ga volgende week als ik vrij ben, dinsdag en woensdag geloof ik, kijken of ik in Paleis het Loo kan kijken. Kan toch niet zo zijn dat je al 21 jaar in Nederland woont en nog nooit in een paleis bent geweest. Uitgerekend nu ik in Duitsland zit ga ik daar eens iets aan doen. En de andere vrije dag ga ik totaal nuttig benutten door niets te doen, maar dan ook echt niets. Tenminste, dat ga ik proberen. En echt goed proberen. Dus!

Balen nog even dat ik zaterdag/zondag niet mee kan hockeyen met de sneker kniehakkers, hopen dat er nog een uitwedstrijd op een goed tijdstip in Twente gepland staat!


Motto van vandaag; Ouderwets kikkers in je billen op 1 april in BB!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 35776

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: