Nog een maandje - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Nog een maandje - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Nog een maandje

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

01 Juli 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja zeker, de laatste maand is aangebroken. En ik heb zowaar mijn contract binnen! Is toch wel handig..

Vorige week lekker een week vrij geweest, en weer even 'verhollandst' op 't Friese platteloan (vast fout-fries.. sorry). Maar in ieder geval, het was weer heerlijk. De jaarlijkse bijeenkomst van de oude wijven club die ooit een balletje mepten op t hockeyveld was weer ouderwets gezellig, was wel overdreven braaf dit jaar hoor dames.. dat moeten we volgend jaar maar anders doen.
Het leven in Bad Bentheim is inmiddels weer opgepakt.. de zomer komt gelukkig steeds dichterbij, want het is echt poepierustig hier op het park. 400 mensen in het weekend.. daar wordt je niet blij van. Dat betekent ongeveer, zeker als het mooi weer is, dat er overdag gewoon niemand in het hoofdgebouw is (geef ze eens ongelijk) en dat je de halve dag niets staat te doen. Dan ben ik blij dat ik manager heet en dat er op de een of andere manier voor zorgt dat er altijd iets te doen is.. waardoor ik toch nog enige beweging krijg. Dit weekend beginnen de schoolvakanties en dan moet het beter worden.

Morgen staat uiteraaaard in het teken van Nederland - Brazilie.. maar eigenlijk stap ik in die lelijke duitse trein en sta ik op place to be Deventer Centraal en wacht ik 2 uur voordat ik weer bekend land tegenkom omdat Roos haar diploma krijgt! Jaa het is waar! Ik hou dr van!

Goeie tijden is weer eens belachelijk voorspelbaar.. zo was ik ervan overtuigd dat Charlie nee ging zeggen tegen Rik.

Maar ja.. een maandje BB houden we dus nog wel even vol.. dan een maand niets doen en dan weer naar school. Op naar de Sneekweek zou ik zeggen.
En dat zeg ik!

Motto van vandaag: Broodjes bakken is erger dan ballen plakken.

  • 25 Juli 2010 - 21:34

    Elianne:

    Nog maar heeeeel eventjes :D Ik volg GTST ook nog steeds..( na de zomerstop).. Ik vond het leuk om weer even te buurten bij je! Succes de laatste dagen en miss kunnen we samen nog een xtje langs gaan bij Silvia? -cheesecake recept claimen:D -

    Liefs Elianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 35768

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: