Mooi man! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Mooi man! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Mooi man!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Juni 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja het is alweer veel te lang geleden, het spijt me zeer! Duitsers zijn geen keien in internetverbindingen, het plaatselijke Telekombedrijf hier heeft een kabel geraakt waardoor het internet er al een week uitligt. Even met ducktape aan elkaar wil jammer genoeg niet.

Maar goed, de laatste officiele stageweek is aangebroken! Vrijdag mijn laatste dag als stagiaire.. daarna (hopelijk) door als werknemer tot 31 juli. Is nog even met een slag om de arm, want mijn contract heb ik nog steeds niet. De duitse postbodes zullen allemaal voor de buis hangen vanavond, dus het is krap. Ze hebben nog 5 dagen.

Verder gaat het eigenlijk best goed hier, het is me veel te rustig op het park. Van mij mag iedereen het hele jaar vakantie hebben en 7 kinderen per gezin krijgen, dan gebeurt hier tenminste wat. Het enige leuke dat er de afgelopen weken gebeurde.. gebeurde 's nachts..

Me verheugend op de volgende ochtend, ik hoefde pas om 10 uur te beginnen, sliep de nog 21-jarige Floor heerlijk in haar Bentheimer Bett. Met het raam wijd open vanwege de warmte genoot ik van mijn nachtrust. Deze werd rond een uur of 3 echter flink verstoord door een geluid dat leek op het gesnurk van een oude, dronken, verkoude man. Je kunt je bedenken.. ik zat rechtop in mijn bed. Toen ik er met mijn slaaphoofd eenmaal achter was dat er geen verkouden, dronken man in mijn kamer was en het geluid wel van buiten moest komen ben ik toch maar eens om een hoekje gaan kijken. Staat er een wild zwijn op het terras zwijnengeluiden te maken.. met zijn poten over de tegels te trippelen en het gras om te woelen. Dus! Niet kamperen hier.. vossen, wilde zwijnen, herten.. en waarschijnlijk nog veel meer beesten hebben hun woonplaats uitgezocht bij huisje 172. Voorlopig ga ik door het leven met 'vriend zwijn'.

Vandaag nog even een fijne wandeling maken langs de zwijnen vossen en andere enge beesten met 50+-ers. Morgen veel leukere dingen doen, voetbal kijken in Groningen! Even alle oranej zooi uit de bungalow, meenemen en gaan met de banaan.

Aankomende zaterdag feestje van papa en mama, ter ere van het feit dat ze alweer een aantal jaar geleden 50 werden. Beter laat dan nooit zeggen we maar he! En ja.. het is echt waar, voor deze speciale gelegenheid heb ik zowaar.. een zomerse rok gekocht! Ik schrok er zelf ook van.. hij was niet zwart en er stond geen smhc op.. dan is het toch een beetje onwennig.

Dus! Dat was 'm weer.. ik ga weer verder met proberen de dag door te komen. Qua werk zou ik het niet heel erg vinden als vrijdag de laatste dag was.. maar ja. We zien het nog wel even!

Motto van vandaag: Zwijnerij Zwijnerij doe mij er nog maar een wijntje bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 35782

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: