Another day in.. Bad Bentheim - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Another day in.. Bad Bentheim - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Another day in.. Bad Bentheim

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

18 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Nee het is geen paradise, maar het wordt wel beter! Heb mijn uren inmiddels beter onder controle en heb ook wat tijd om normaal vrij te zijn en leuke dingen te doen. Heb gister anderhalf uur gefietst, raakte op de een of andere manier enigszins verdwaald.
Onder mijn gebruikelijke motto; gewoon fietsen en als je geen zin meer hebt bordjes BB volgen, ging ik op weg. Op een gegeven moment had de Duitse fietsersbond een bordje gepland; Ottdorf Ohne "Fietsteken". Dus ik dacht.. Dat is een route 'ohne' (zonder) fiets naar Ottdorf. Een wandelroute dus. Ja ik weet het, cryptisch.. en dat doen ze bij de bewegwijzerbeweging niet zo vaak. Maar ja, ik optimistisch zo van er is vast wel een zijstraatje waar ik in kan. Ik fietsen.. en fietsen.. door niks, geen huis.. geen bankje.. alleen windmolens en bomen. En ik begin me af te vragen of ik wel goed op dat bordje gekeken had.
Kom ik een half uur later een dorpje tegen, met.. jawel.. er is echt iemand zo handig geweest om het dorpje 'Ohne' te noemen. En er ging alleen een zandpad verder. Dus, ik kon weer fijn het hele eind terug.
Gelukkig was ik nog op tijd voor Ik hou van Holland en was mijn avond weer goed haha. Het bleek maar weer dat dit soort dingen energie opleveren, het ging namelijk prima vandaag. Zeker met het zonnetje op de bol gaat de dag zo voorbij.
Nu lekker twee dagen vrij. Ga morgen cadeautje kopen voor paps en mams die volgende week weer een jaartje bij krijgen geschreven.

Wijntje erbij, voetjes omhoog het is tijd voor de gevoelsmatige vrijdagavond!

Motto van vandaag; Nee is soms ja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 35750

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: