Dagje vrij! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Dagje vrij! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Dagje vrij!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Vandaag weer lekker een dagje vrij gehad. Voor de verandering kon ik zowaar uitslapen tot 10 uur, waarna ik wakker werd met een zonnetje! Hoe lekker is dat!
Ging op zoek naar een cadeautje voor de verjarende ouders in Snits en een nieuwe agenda. Had maar bedacht dat in Hengelo te doen, om nou tot eind 2010 duits te moeten blijven denken door een duitse agenda zag ik ook niet helemaal zitten. Echter, nérgens in Hengelo een agenda te vinden. Ok het is geen bijna-nieuw-schooljaar, en ok het is geen net-2010.. maar houden ze dan helemaal geen rekening met mensen zoals ik? He.. dat er wel eens wat stuk gaat of wat kwijtraakt? Of in dit geval een student die aan het werk is en gewoon een agenda wil die langer doorloopt dan eind juni? Nee dus. Nou mooi is dat. Gelieve geen afspraken te plannen na die en die datum, omdat de Bruna geen nieuwe agenda's verkoopt.

Op de terugweg kwam ik ook nog in de speciale 'vrijheidstrein' terecht. Alsof het maar helemaal niet erg is dat ik geen agenda kon vinden en dat er veel belangrijkere dingen zijn.. Nou ja zeg.

Geen idee wat ik morgen ga doen. Poging tot voor de 2e keer achter elkaar uitslapen, en verder op het moment zelf maar een plannetje bedenken. Misschien moet ik me dan toch maar over mijn angsten heen zetten en een duitse agenda te kopen. Goed.. genoeg over de agenda.

Je merkt het.. er gebeurd weinig spannends vandaag in BB. De boel is de boel en ik zit er lekker niet tussen.

Motto van vandaag: Kip Tandoori zonder Creme Fraiche is ook best te eten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 35772

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: