Vroege vogel award - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Vroege vogel award - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Vroege vogel award

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 Februari 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja zeker, ik denk dat ik in aanmerking kom voor een hele speciale prijs, eentje die niet zo makkelijk te verdienen valt (in mijn geval dan). Het is nu namelijk bijna half 10, en ik ben alweer 2,5 uur kei- en keihard aan de slag! Uiteraard heb ik de broodjes weer niet laten verbranden vandaag, en dat gaf het laatste zetje voor de nominatie voor de Vroege Vogel Award 2010. Alweer de 76e uitreiking van deze prijs die is vernoemd naar Meneer de Uil, ja, een rasechte vroege vogel (Nee ik heb echt geen verveel momentje).
Vandaag heb ik gelukkig een rustig dagje, ga over een half uurtje lekker naar huis filmpje kijken, en dan om 1 uur nog een activiteit en vanavond de mini disco. Verder m'n verslag voor school afronden. Dat is gelukkig ook bijna klaar. Dan even kijken of ik een strippenkaart voor het zwembad kan bemachtigen, ik wordt nu echt moe van dat niets doen.

Weet je wat trouwens ook irritant is? Het duitse toetsenbord. Als ik namelijk nu probeer te vragen of je mee gaat naar het zwembad komt er dit: Ga je mee naar het ywembad_
En dat laatste is dan een wannabe vraagteken. Ofyo.

Koos vertelde me gister dat hij zo klaar was met de sneeuw, hij was namelijk ingesneeuwd in zijn holletje. Stond ik daar met schep om het symbool van het bedrijf te redden, ik zie nog gat in de award-markt.

Om het toch nog even op HBO-niveau te houden in dit stukje ga ik vanmiddag en morgen de enquete afmaken en evaluatieformulieren maken die ik aan de nieuwe stagiaires voor kan leggen als ze volgende week komen. Dan heb ik drie mensen waar ik leiding aan mag geven, en dat gaat best leuk worden volgens mij!

Ik doe mijn best om niet teveel te 'verduitsen', maar heb al een aantal nederlandse avondjes voor van de zomer op de planning staan en vanavond wordt het andijviestamppot. Heb alleen nog geen andijvie.

Oant de volgende keer!

• 11 Februari 2010 - 16:32

Nadine:

Wie doet de nominatie van die Awards..?

• 15 Februari 2010 - 13:18

Bart:

Volhouden hoor, dat niet Verduitsen!