Alweer twee weken onderweg! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Alweer twee weken onderweg! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Alweer twee weken onderweg!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 Februari 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Jaa het is natuurlijk alweer veeel te lang geleden dat ik mijn avonturen met jullie gedeeld heb, bij deze dan!

Het is vandaag weer zondag, in dit geval mijn vrijdag, morgen en overmorgen ben ik lekker vrij! Das maar goed ook, gezien het weekend wat nu bijna achter de rug is. Er is hier namelijk een beetje een personeelsprobleempje, wat inhoudt dat mijn collega Elianne en ik meer in de supermarkt en in de keuken staan dan dat we met de S&A bezig zijn. Hartstikke leuk en aardig, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor! Dinsdag even met leidinggevende praten, want hier moet wel iets veranderen denk ik.

Dat fijne personeelstekort zorgde ervoor dat het gisterochtend helemaal in de soep liep, er waren te weinig broodjes en teveel mensen. En te weinig personeel. Gevolg? Rennen, vliegen, rennen, vallen, vliegen en nog meer rennen. Dat ging dus niet. Een paar croissants kregen niet de aandacht die ze verdienden en kwamen iets bruiner uit de oven dan de bedoeling was. Zeg maar pikzwart. Zo zwart als een ehm.. uh. Nou ja zwart. Fijn ook dat ze door de receptioniste/bakkersvrouw/schoonmaakster op dat moment in een vuilniszak gedaan werden, en ze er net zo hard uitkwamen als ze erin gingen. Gevolg? Zwarte ex-broodjes all over the place. En no way dat er tijd was om het op te ruimen. Als er dan ook nog kinderen gaan kotsen in de gang wordt het helemaal een puinhoopje. Gelukkig werd dit enigszins door iederen opgemerkt en hopen we dat het voor volgend weekend geregeld is.. anders gaat er weer een weekend naar de poep.

Gelukkig gaat het verder wel allemaal goed haha, het is nog steeds erg gezellig hier en heb nog niet helemaal door dat ik hier alweer twee weken zit. Nu maar even Sex and the City kijken en dan vanmiddag weer aan de bak!

Motto van vandaag: Als alles misgaat gaat ook echt alles mis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 35812

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: