Wieder an die Arbeit - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Wieder an die Arbeit - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Wieder an die Arbeit

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

22 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja zeker, het barstte weer los. En hoe! Het plan was gemaakt om de hele supermarkt uit te ruimen, om te bouwen, schoon te maken, en weer in te ruimen. Leuk plan, 6 man aan het werk gezet, om 9 uur 's ochtends de supermarkt gesloten en aan de bak. Gedacht werd dat we dat wel even in 1 dagje konden fixen, het is immers maar een klein supermarktje. Maar een zóói dat er uit kwam! Spullen die overal achter vandaan kwamen en 4 maanden over datum waren, spullen die niet eens meer in het assortiment hoorden en blablablabla, ik voelde me helemaal thuis in de supermarkt. Gelukkig kon ik het hebben doordat er nu 2 vaste mensen zijn voor de supermarkt en wij overdag niet meer in de supermarkt hoeven te zijn. Voor mij slechts 2 keer in de week broodjes bakken.
Maar goed. Daar is die supermarkt nog niet uitgeruimd/omgebouwd/ingeruimd mee. Dus alle flessen drank waren voor Floor d'r rekening. Ik hoor je denken: Oh dan was je zeker wel lekker zoet... zat.. zoet zat! En ik was idd lekker bezig toen 1 van de flessen besloot eens te doen wat hij/zij (wat is een wodkafles?) zelf wil. En dus ging de fles sneller naar beneden dan aanvankelijk de bedoeling was. Bovenop mijn schoen besloot de fles te landen. Zo gebeurd ruikt mijn schoen nu de komende weken naar de wodka. Fijn dat ze Allstars zo gemaakt hebben dat ze in de wasmachine kunnen! Kon echter niet voorkomen dat de technische dienst man aan kwam lopen: Het ruikt hier wel sterk naar alcohol zeg! Ehm.. ja.
Het is wel de week van de bloopers geloof ik. Ik heb begin van de week alle huurfietsen als op Domino Day omver gereden met het golfkarretje, dat was ook een daverend succes bij de Technische Dienst, die er (bestaande uit twee mannen) natuurlijk gelijk bovenop stonden. Dat hoor ik nog tot eind juli gok ik zo.
Afgelopen dagen wel weer flink wat uren gemaakt dus door het supermarktdrama, maar ja. Met 6 man zwoegen, pizza eten en met 1 oog voetbal kijken heeft dan ook wel weer wat. Maar ja, van 07.00 tot 23.00 werken is enigszins vermoeiend. Nu is het voorbij en ga ik me weer bezig houden met stagiaires en programma's!
Morgen komen alle eigenaren van de huisjes, dat betekend dat Marc Overmars als het goed is rondloopt. Zou ie echt zo klein zijn? Naja het vaste personeel staat in ieder geval strak van de spanning, terwijl ik me afvraag waarom. Alle weekenden gaan toch goed? Waarom dan deze niet?

Nu lekker op de bank met een wijntje, goeie tijden kijken en straks lekker in bad. Morgen een klein beetje uitslapen, hoef een week lang geen broodjes te bakken. Het gaat de goeie kant op zo.


Motto van vandaag: De bloopers zijn altijd de leukste stukjes van de film!



  • 28 April 2010 - 09:54

    Harjo:

    En heb je Marc Overmars nog gezien??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 35777

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: