Stilte voor de storm - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Stilte voor de storm - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Stilte voor de storm

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 Maart 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Joepie! Er is adem, even heel weinig gasten. Iets meer dan 80 man op 't park betekent veel tijd voor school vandaag. Vanavond weer lekker even naar NL en dan vrijdagavond weer terug.
Vanochtend merkte ik nog maar eens dat weinig gasten hebben saai is. Ik heb braaf broodjes gebakken en zat te wachten op de eerste gasten, die natuurlijk maar niet kwamen. En als je dan in de zon zit en je naambadge het licht weerkaatst, waardoor je op de muur je hartslag kunt zien.. dan ben je ver heen.
Tot overmaat van ramp ben ik net begonnen aan een kleurplaat, om me ouderwets te verliezen in het opvullen van een konijn in een auto.

Gelukkig wordt het héél mooi weer in NL, zo heeft Gerben me verzekerd. Dus oh wee he, als dat niet 't geval is! Hier in Bentheim wordt 't namelijk 20 graden van de week. En dan te bedenken dat er 2,5 week geleden nog sneeuw lag..
Verder is iedereen hier aan 't puzzelen met het rooster voor de komende week, gezien het aantal uitvallers is dat een beetje lastig. De nieuwe stagiaire staat officieel morgen alleen op de receptie, maar zij heeft gister moeten leren waar je het adres op een envelop schrijft en hoe je een brief vouwt om hem in de envelop te doen. Het wordt een prachtige week.

Vandaag hou ik het lekker kort, de dag is ook nog niet lang en ik zit te trappelen om verder te gaan met mijn kleurplaat.

Motto van vandaag: Kleuren verrijkt je leven.