Jaa back in the picture - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Jaa back in the picture - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Jaa back in the picture

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

28 April 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ik weet dat jullie ontzettend.. maar echt ontzettend als in het hoogtepunt van de dag.. zitten te wachten op foto's uit BB. Maar ja, een ritje wasmachine gooide roet in het eten. Een oude camera uit Sneek meegenomen en het gaat weer prima!
Nu dus weer helemaal up to date foto's op hyves!

Vandaag weer terug uit Sneek, dat ging niet helemaal zoals de NS beloofde. Het was de bedoeling dat ik Heerenveen-Zwolle-Deventer-BB zou doen. In Zwolle ging het mis. Mijn gevoel zei al dat de trein iets te langzaam had gereden en dat het wat aan de late kant was. Gezien andere mensen ook gingen rennen werd dat gevoel bevestigd. Preciés op het moment dat ik de trap naar het perron op rende, hoorde ik het fluitje. Ik zag de deur dichtgaan. Ik kon fluiten naar mijn plannetje!
Een rondje bellen en vragen leverde weinig op. Ja, de conclusie dat ik niet naar BB kon diezelfde avond. En ik moest om 7 beginnen. Hm, probleempje. Gelukkig was stagiaire Laureen zo aardig mijn vroege dienst over te nemen en Sanne zo aardig mij een bed aan te bieden! En zo werd het een spontaan bezoek aan de Zwolse keet.
Vanochtend poging 2 gedaan en dat ging gelukkig wat beter. Half 10 was ik in BB en gelijk aan het werk. Nou ja, werk. Er zijn 160 gasten op het park deze week, en dat zijn oude mensen. Die doen dus geen disco met Koos en die hebben dat kleuren ook wel gezien. Flink met school aan de slag dus, beetje in de zon zitten, horeca een beetje bijstaan en een mega bestelling van de supermarkt inruimen. Van alle markten thuis!
Nu met 1 oog voetbal kijken en bedenken welke korte broek ik aan doe morgen. Jahaaa korte broek! u hoort het goed! Het wordt hier 26 graden morgen! Dus! Het weekend wordt het weer 11 graden, maar goed, dat zeg ik er natuurlijk niet bij.

Van het weekend komen de eerste nieuwe foto's online. Het weekend staat hier in het teken van de Ritterspielen in BB. Ja de koningin kennen ze niet, dan maar riddertjes en paardjes! En dat schijnt een hele happening te zijn, en laat ik nou net zaterdag vrij zijn! Dus ik ga even kijken.

Morgen nog maar eens even achter de geplande verhuizing aan, van mij mag het wel nu. Over twee weken zit het huis vol, dus dan zullen we wel moeten.

Motto van vandaag: Met de trein kom je (n)ergens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 35748

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: