1e dagje weekend - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu 1e dagje weekend - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

1e dagje weekend

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

24 Februari 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Vandaag kreeg ik de kans om heerlijk uit te slapen. Dat ging helaas niet zo goed. Mijn ritme van half 6 opstaan zorgt ervoor dat ik de overige dagen om 8 uur klaar wakker ben en niet meer kan slapen. Dan er maar uit!
Er stond een gesprek met de parkmanager op het programma over mijn stageopdracht, maar dit is verzet naar vrijdag. Ik heb lekker boodschappen gedaan en door het zonnetje gefietst. Dat grote kasteel in Bentheim riep mij en ik ben daar vandaag dan ook maar eens naar binnen gegaan. Foto's op hyves! Was best leuk, 360 graden uitzicht over het hele gebied en dat met een zonnetje, wat wil je nog meer. Enge stijle trappetjes, een vleermuis en kerkers.. dat was dan weer minder gezellig maar wel interessant.
Nu lekker op de bank, zometeen ff eten maken en vanavond uitgebreid hangen. Hopen dat ik morgen wél uit kan slapen!

Roos en Gerben kunnen uitkijken naar een kleine verassing!

Motto van vandaag; Vrij zijn! Soms bezorgd en vrij zijn!