Kei kei kei sneeuwvrij! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Kei kei kei sneeuwvrij! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Kei kei kei sneeuwvrij!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 Februari 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ein-de-lijk, is de sneeuw als sneeuw voor de zon verdwenen. Heel fijn! Er kwamen gelijk al mensen naar me toe of ik ook niet gelijk op de zon-aan-knop wilde drukken, nu ik toch zo goed bezig was. Wil ik best:D

Het is weer voorjaarsvakantietijd (is dat niet een mooi woord?) en dus zijn er doordeweeks ook veel mensen op het park. Het is gelukkig niet megadruk, maar wel een beetje druk.. snap je? Dat broodjes bakken daar krijg ik een keer wat van, moest afgelopen weekend ook weer, en toen was het dus heel druk. Sta je daar in je eentje met een vrij grote oven die niet groot genoeg is om het aan te kunnen. Had ik eindelijk wat broodjes klaar, ren ik naar de kassa om die broodjes gelijk weer weg te zien gaan.. zie ik achterin de supermarkt een man gewoon achter de bakkerij in lopen en broodjes pakken die nog even stonden af te koelen naast de oven. Hoe aso ben je dan. Heb geduld mensen, ik ren en ik spring maar broodjes bakken is gewoon niet mijn ding.

Toen was het heel fijn dat de
kartonbak vol zat, gezien het feit dat wij nogal veel karton afval produceren is dat niet heel handig. Dat stapelde en stapelde zich op in het magazijn van de supermarkt. En jawel, je bent hoofd sport en animatie, dus wie krijgt er op z'n kop? Jawel! En dan ook nog te bedenken dat er in het geel heel groot SPORT&ANIMATIE op m'n trui staat en niet SUPERMARKT. Maar goed. 1 maart komt er een nieuwe stagiaire, dat scheelt al een stuk in de supermarkt, en dan wordt er als het goed is iemand vast aangenomen om die stomme broodjes te bakken.
Van tevoren weet je dat er dagen zijn dat je weg wilt rennen en in je eigen bed 3 dagen wilt slapen zonder dat iemand je lastig valt. Zo'n dag is het vandaag. Morgen is dat gelukkig weer weg!
En dat is maar goed ook, want dan heb ik een gesprek met mijn leidinggevende over alle opdrachten die ik uit ga voeren.

De disco is tot nu toe mijn favo onderdeel. Nu mijn collega vrij is sta ik alleen voor een groep achterlijke dansjes te doen, en dat is best wel leuk! Daarna spring ik altijd nog even in Koos om iedereen nog wat blijer te maken. Vaak lukt dat! Af en toe wordt Koos er iets minder blij van, bijvoorbeeld als kinderen Koos zijn staart kunstmatig 10 cm langer proberen te maken. En een corrigerende beweging maken met van die enorme voeten wil ook niet echt. Gelukkig zien ze het niet als ik verschrikt of een beetje bozig kijk. Koos lacht altijd! Haha, ze moesten 's weten.. oeps!

Morgen ben ik lekker weer vrij (en dan toch een vergadering, ja ik weet 't).. en ga ik lekker weer wat boodschappen doen. Vanavond wordt het geloof ik lasagne, al zitten jullie denk ik niet echt te wachten op mijn weekmenu, maar goed.. bij deze!

Alweer langer dan een maand onderweg, en het gaat ontzettend snel. Heb vandaag een nieuw parkjournaal gemaakt met activiteiten tot en met 28 maart. 28 maart!! Dan is het al bijna zomer mensen, kunnen de korte broeken weer de kast uit. Ok misschien iets optimistisch, maar dat kan geen kwaad in deze kabinetloze tijden!

Speciaal voor Marjolein een extra lange blog vandaag! Vind het heel erg leuk dat je ze nog steeds volgt, dankje!

Motto van vandaag is oud, maar toepaselijk; Alluz komt goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 35771

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: