Nog 5 dagen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

26 Januari 2011 | Costa Rica, San José

En dan mag ik eindelijk mijn eerste cadeautje open maken!!
Er hangt hier aan de deur van mijn slaapkamer een nederlands lint, met 6 kleine cadeautjes eraan, voor elke maand één. En op de eerste van de maand mag ik er één openmaken. Die dingen hangen hier dus als sinds 2 januari te hangen en ik mag er niet aan zitten. Killing..

Vandaag voor het eerst aan mijn scriptie gewerkt. Het is nog flink stoeien om een goeie probleemstelling te krijgen.. maar die komt vanzelf een keer bovendrijven, daar hou ik me maar aan vast.

Zometeen hebben we nog een vergadering voor de voetbalschool, met een potentiele trainer, dus dat is spannend!
Vandaag ook geleerd dat families hier in Costa Rica over het algemeen ietsje pietsje groter zijn dan in Nederland. Waar mijn familie uit zo'n 30, 35 man bestaat, heb ik vandaag iemand een familiestamboom van meer dan 100 mensen uit zien tekenen. En dat is dan alleen het gezin! Broers, zussen en de kids daarvan. Familieweekend Center Parcs wordt dus niks hier.

Morgenochtend om 8 uur spaanse les en dan even wat verzinnen voor de middag. Morgenavond met z'n allen koken @ mijn huis en dan misschien nog naar de film.
Vergadering die ik eerder noemde is net afgelopen, en dat levert gelijk de quote van de dag op!

Quote van de dag; 'Necesitamos tropicalisar el proyecto' (We moeten het project tropicaliseren)

Pura vida!

Floor

  • 26 Januari 2011 - 11:55

    Sander:

    Hoi Floor, laat me raden.. die quote is van Oscar! :-) Succes!

  • 26 Januari 2011 - 15:31

    Marije:

    Heej Floor!
    Leuk dat je een reactie hebt gegeven! Turrialba bevalt me beter als San Jose!!! Leuke mensen en een minder drukke stad! Mijn gezin bevalt ook goed! Ik zal straks ff een verhaaltje schrijven op mijn blog!
    Tot volgende week! En succes daar!

    Kusj

  • 29 Januari 2011 - 19:55

    Marije:

    Floor!

    hoe is het daar in San Jose??
    Ene hoe staat het met het reisje van deze week?

    kusj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 35803

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: