Flink weekend - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Flink weekend - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Flink weekend

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

10 Maart 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Zo! Weer helemaal ingesteld na 4 hele dagen vrij. Hoe luxe. Vrijdagavond ben ik na de disco met de taxi naar het station gereden en na 2,5 uur treinen (ja dat valt heel erg mee!) aangekomen in Heerenveen. Daar opgehaald door paps en crossen naar Deekland waar de thee al klaar stond! Heerlijk vooruitzicht om weer in mijn eigen bed te kunnen slapen. Dat ligt toch fijner dan zo'n bungalowbed. De volgende dag ben ik met paps naar de HISWA gegaan in de RAI in A'dam. Beetje bootjes kijken. Alhoewel, zeg maar boten kijken, want hoe ze sommige van die dingen in die hal krijgen is me nog steeds een raadsel. Wel errug leuk om over onder langs en tussen al die bootjes te lopen. En natuurlijk raak ik mijn vader dan 6 keer kwijt. Je hoeft maar 10 meter te lopen, achterom te kijken en te concluderen dat het weer zover is. Gelukkig volstaat wachten meestal en komt ie vanzelf weer ergens tevoorschijnen. Na een uurtje of 3 waren we uitgekeken en hebben we wat nostalgische kroegjes van papa opgezocht op het Rembrandtplein. Prima in het zonnetje op een terrasje, dat is de goeie kant van Nederland! Lang leve de zon. Gelukkig was ik niet zo moe toen ik nog even met Nadine in de kat ging kijken. Dat duurde dan ook maar een uurtje, maarja, wel een gezellig uurtje. Zaterdag avond vierde Roos haar verjaardag een beetje laat met liefst 14 gourmettende gillende keukenmeiden. Wijnberg biedt uitkomst. Lekker vis gegeten met papa en mama en natuurlijk alle Duitse verhalen op tafel gegooid. Was weer vreselijk gezellig! Uitslapen lukt niet, zelfs niet op een regenachtige zondag. Geeft ook niet, want ik ging hockeyen! En gelukkig kwam Roos er op een gegeven moment achter dat we nog 10 minuten hadden voor verzameltijd. Help, en dan heb je en Roos.. en Marieke bij je! En we waren maar 5 minuten te laat! vind ik. De rit naar Eelde duurde me weer veel te lang, want de zon scheen en ik had geen conditie.. Mooi verband niet?
We werden keihard ingemaakt met 6-3, maarja, het was weer fijn en nog een doelpunt meegepakt. S avonds ouderwets voetbal gekeken en op tijd gaan slapen. Maandags vrij weinig uitgevoerd, veel hagelslag en pindakaas gehaald om mee te nemen naar Duitsland. Ik snap dat ze vinden dat we in Duitsland zijn, maar nog geen 20 km over de grens moet pindakaas kopen geen probleem zijn vind ik. In het kader van een uni Europa kaart ik dit aan!
Dinsdag even bij Klaas gekeken in Makkum, verse bloemen en de blaadjes aan de kant, dan ziet het er met een zonnetje ineens een stuk beter uit. Tas weer ingepakt en weer in de trein gesprongen! Stond er op internet dat ik mijn fiets niet mee mocht nemen in de Duitse trein (de laatste 15 minuten). Kom ik in Deventer, roept de omroeper; willen de mensen met fietsen deze in rijtuig 8 plaatsen? Kakkie, mogen ze gewoon mee? Ik snapte dr geen bal van. Maar goed, ohne Fahrrad dus wieder aangekomen in Bad Bentheim. Nu grote zomer stagiaire planning puzzeldag houden! Ik wordt dr bijna blij van! Volgende week naar Hambachtal voor de S&A training, daar heb ik wel zin in! Beetje boogschieten, voetballen en zwemmen. Het is fijn om af en toe Koos te zijn!

Motto van vandaag; Ohne Schnee valt alles mee!

  • 10 Maart 2010 - 18:31

    Loes:

    Je vergeet ijs van de Min12. :(

  • 10 Maart 2010 - 19:34

    Floor:

    Ooooww sorry:( Dat was wel een heel lekker ijsje trouwens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 35774

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: