11 steden adrenaline - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu 11 steden adrenaline - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

11 steden adrenaline

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

30 Mei 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja was ik weer! Terug in het nederige stulpje BB, waar altijd alles loopt zoals je wilt dat het loopt.
Het is nu 30 mei, en het hagelt en sneeuwt in Bad Bentheim. Jawel, onweer erbij, beetje veel wind, klaar voor de zomer!

Er is weer een boel gebeurd de afgelopen weken! Op 2e pinksterdag heb ik voor de vierde keer achtereen mezelf bewogen tot 11,5 uur lang in een rondje fietsen. Daarvoor neem je dan een kruisje mee naar huis, dat hang je op en dan wacht je weer een jaar. Na 10 keer wordt het spannend, dan krijg je een gouden kruisje, en dan moet je weer 10 jaar wachten. Dat is dus erg leuk.
Ondertussen ben je de hele dag met 14999 anderen op pad, ga je half dood, moet je zorgen dat je in de automatische piloot stand gaat en dat je niet onderuit gaat en maar blijven trappen. Als je nog kunt zingen kun je ook nog fietsen!
Dit jaar was het een windige bedoeling, en hij draaide ook nog, dus had ik 'm het grootste gedeelte tegen. Lichamelijk ging het gelukkig wel prima, de dag erna kon ik nog normaal de trap op (en af, ook altijd even afwachten).

In Bad Bentheim gaat alles nog z'n gangetje. Contract nog steeds niet gekregen, vandaag maar mailtje gestuurd dat het over 2 weken toch echt al in gaat, en dat ik hier niet blijf zonder contract.
Het is vrij relaxed op het park nu, er zijn 800 gasten.. een redelijk aantal, maar door het slechte weer blijven ze allemaal in de bungalow zitten of gaan ze naar het zwembad. Ook is het geen vakantietijd, en blijven de wat oudere kindjes dus thuis. Vanaf juli schijnt het pas echt weer los te gaan, als de schoolvakanties beginnen.

Alle schoolopdrachten inmiddels in de afrondingsfase, ook altijd wel een fijn gegeven als je al een halfjaar met dezelfde opdracht bezig bent en daar zo langzamerhand gestichtsrijp van wordt.
Minder fijn gegeven is dat het onder het schrijven van dit meesterstuk nog steeds hagelt en regent en dat ik geen toetje meer heb. Echt waardeloos.

Morgen eens even in het altijd gemutliche Enschede kijken, er moet eens even flink geshopt worden. Maar eerst! UITSLAPEN! Gezien het broodjes bakken bijna zo goed als verleden tijd is lukt me dat steeds beter! Kopje koffie, krantje erbij, en dan de trein pakken.

Ondertussen heb ik ook contact gelegd met Stichting ISOP, die mensen zoeken om een project op te zetten in Costa Rica. Ja! ik! ja!! hierzo! Kom maar! Dus:D

Motto van vandaag: Als je nog kunt zingen kun je ook nog fietsen.