Weekend! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

02 Mei 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Ja zeker, de kalenderweek begint weer en dus betekent het weer vrije dagen voor Floor! En dat vind ik natuurlijk niet zo erg.

Zaterdag was ik ook al vrij (kreeg zomaar 3 dagen in 1 week vrij, heb ik natuurlijk niets van gezegd), en ben ik naar de Ritterspielen in Bad Bentheim geweest. Het hele Schlosspark omgetoverd tot middeleeuwse bedoeling, compleet met paarden, marteldingen, heksenketels en engerds met maskers. Er was een soort arena waar de echte ridderspelen plaatsvonden. Helemaal compleet met lansen, zwaarden, van die hoorns met wijn erin en ridderpakjes.
Toen een vrouw mij vertelde dat er een dag eerder een paard door de omheining was geraced en dat er wat mensen gewond waren geraakt ben ik maar een klein stapje achteruit gegaan en bovenop een heuvel gaan staan. Onder een boom, gelukkig, want het begon flink te regenen. Toen het op een gegeven moment met bakken uit de hemel kwam ben ik maar naar huis gegaan. Foto's uiteraard op hyves!

Vandaag prima dagje gehad, leuke activiteiten die goed liepen. Eenmaal thuis vegetarische pasta gegeten met z'n allen, dat was ook weer eens wat nieuws. Maar het was wel prima!
Om 7 uur kwam ik erachter dat de verkeerde mensen kampioen waren geworden. Daar was ik dan weer iets minder blij mee, maar goed. Ik hou maar in m'n hoofd dat we donderdag de beker gaan winnen. Ten koste van Feyenoord..

Zometeen Mel Gibson bewonderen in What women want. Kopje thee erbij, morgen lekker uitslapen en boodschappen doen.
Hoop dat het zonnetje zich nog even laat zien, dan kan ik nog even op de fiets springen. 11 steden duurt ook niet heel lang meer!!!

Motto van vandaag: De mensch die nooit batterijen oplaadt krijgt vanzelf bezoek van het kwaad.