Oepsie - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu Oepsie - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

Oepsie

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

26 Februari 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Jazeker, ook een vrijdag verslag! Wat worden jullie toch verwend deze week he!
Vandaag een idioot verhaal. Het heeft de afgelopen dagen flink geregend, en met alle gesmolten sneeuw erbij is het een flinke modderpoel hier.
Ik ging samen met Elianne vanmiddag naar een bungalow aan de andere kant van het park om een boodschappen pakket neer te zetten. Dus wij netjes naar binnen, boodschapjes ingeruimd en wegwezen. Uiteraard alles gemacht met de golfkar, het enorm snelle en hypermoderne voertuig hier op het park. Op de terugweg bedacht Elianne dat we wel een shortcut konden nemen door het gras- / sportveld. Ik zei nog, het is wel nat he.. Maar het was al te laat. We zaten tot de as in de blubber, en no way dat we dat ding nog een keer los gingen krijgen. Het is dan wel 'maar' een golfkar, maar die dingen zijn toch best wel zwaar... als je ze op wilt tillen. Daar zijn ze dan naar mijn conclusie ook niet voor gemaakt. En toen kwam de technische dienst erachter dat wij hun karretje (wat ze elk moment van de dag echt nodig hebben) in de blubber hadden geplant. Die waren niet zo blij. En ja, Floor is hoofd afdeling, dus bel je Floor en geef je haar op haar kop. Terwijl ik niet eens dat karretje bestuurde.. huilen. Fonville, de schoonmaakbende hier, heeft het karretje met het busje losgetrokken, waarna ik een zéér vriendelijke blik kreeg van de TD. Ach ja, moeten ze maar lezen dat er Sport&Animatie achterop mijn trui staat:D En niet boodschappenwegbrengservice!
Verder heb ik volgende week een heuse managementtraining in Hambachtal, in het zuiden van Duitsland. Dik 4 uur rijden hier vandaan. Ga maandagavond weg en ben woensdag avond weer terug. Dan hoop ik het weekend (of een deel ervan) vrij te kunnen krijgen om met Papa naar de HISWA in de Amsterdam RAI te kunnen, en even in Sneek langs te wippen. Ik moet naar de kapper! Maar ik wil mama en Roos natuurlijk ook even zien haha.

Motto van vandaag; Gij zult rustig blijven als de pindakaas bijna op is!

  • 27 Februari 2010 - 11:33

    Nadine:

    Sjongejonge.. Zulke domme dingen doe ik niet eens! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bad Bentheim

Bad Bentheim op z'n kop!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Nog een maandje

13 Juni 2010

Mooi man!

30 Mei 2010

11 steden adrenaline

15 Mei 2010

Ja sorry!

02 Mei 2010

Weekend!
Floor

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 35749

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 03 Juli 2011

Graduación en Costa Rica!

24 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Bad Bentheim op z'n kop!

Landen bezocht: