@ Arenal Nacional Park - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu @ Arenal Nacional Park - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Floor Wolthuizen - WaarBenJij.nu

@ Arenal Nacional Park

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

20 December 2010 | Nederland, Groningen

Yes, eindelijk iets anders dan een vliegtuig/vliegveld! De korte broek is aan en de sneeuw verdwenen, lang leve de tropen.Vanuit San Jose vandaag naar Arenal gereden, over een weg die een beetje aandeed als de weg van Beetgumermolen naar Mantgum..ofzo.. beetje slingeren, maar prima te doen. In Arenal ook de eerste dieren gezien, waarop Roos de toepasselijke quote plaatste: He een toekan, ze bestaan echt| Ook de kolibri doet erg zn best om niet op de foto gezet te worden.
Nu even hap eten in Fortuna, klein stadje dichtbij. Dan verheugen op een nachtje kingsize bed. Maar ook echt goed kingsize he, echt dat ze zeggen, zohoo, die is wel echt ergens king van! Vanavond zijn wij mooi de queen van ons eigen bed.
Hasta manana,
Flora
Quote de la dia: He, ze bestaan echt!

• 21 December 2010 - 19:01

Loes:

O jeeee! Jij bent er snel bij met je eerste blog! Heeeeeeeel veel plezier! xXx

• 21 December 2010 - 19:20

Marjolein:

Woepieee!!
    En hier is het echt zó verschrikkelijk koud... Brrrr. Om niet goed van te worden! Maar dan denk ik aan jou in die warme verte en dan krijg ik het spontaan weer warm vanbinnen! ;):D

• 22 December 2010 - 17:34

Gershom:

Vet Floor! Hoe is het daar? Costa Rica al een aan het voorbereiden op ons? :D Haha! Ben benieuwd naar de foto's!

Gr en tot gauw!

Gershom